9 Mart 2023 Perşembe

Ben bu hayatta çok yalnızım

 Ben bu hayatta çok yalnızım...

Annem yok abim yok babam işine geldiğinde kafası götürdüğünde var ve yaşı çok var.

Kevser ablam yok kendi çocukları eşi hayatı var.

Seviye ablam yok başı ağrıyor zorlanıyor hassas zayıf.

Geriye ben kalıyorum... 

Yine de haksızlık etmek istemem kimseye yanımda oldular yine bazen ama yapabilecekleri sınırlı herkesin. Benim hayatım zor fazlasını istiyorum ben de kaldıramıyorum bazen yükü.

Bazen de değil çoğu zmaan. Hee bir de hayatım sadece zor dersler ezber bilgiler hastalar doktorlar nöbetlerle zorlanmıyor saolsun en başta yazdığım iki 2 li de katkıda bulunuyor süratle. 

Beklenti 0 olması gerkiyor. Oysaki biri annem biri abim.

İnsan suçluyor beklentiyi 0 yaptığı halde.

Ee o zaman bu nasıl beklentinin sıfır olması açıkla..

Neyse ne hayatta bir tek benim başıma gelmiyor hayat sürprizlerle dolu napalım bence çalışmak iyi gelir Allahın izniyle her şey güzel olabilir. Ya da ufak tefek pürüzler çıkabilir. Bilmiyorum. Ama bence her şey kötü olamaz. Sen kendi kafanda kötü yapıyorsun. Allah hayırlı insanlarla karşılaştırsın beni. Psikolojik dayanıklılığımı arttırsın. Beni kendime getirsiin. Bana mukayyet olsun. Yoksa ben kendi hayatımı mahvedebiliyorum. Düşüncelerimle,hislerimle,duygularımla ,davranışlarımla .

Tusa da girerim inşallah yaparım bir şekilde hallederiz . Bak daha olmadan her şeyi düşünmüştük. Ama her şey değişti şartlar değişti duygular davranışlar dolayısıyla değişti. Şimdi sakin olma zamanı belirsizliklerle ne kadar başa çıkabilirsek o kadar başarılı olursun ya da dur şöyle doğrusu belirsizlikleri olmuş olanı olacak olanı ne kadar kabul edersen o kadar az enerji harcarsın. Şuanda yapabilecek bir şey yok. Suçluluk,pişmanlık gelecek, herkesin vardır. Kevser ablamın,abimin annemin ablamın var. Aslında baktığım zaman ailemin tüm üyelerinin pişmanlıkları var ve bunları zaman zaman sürekli dile getiriyorlar acaba kendimi suçlama davranışını onları izlediğim şekilde edinmiş olabilir miyim? 

Babam hayatını içindne geldiği gibi yaşayan kolay kabullenebilen rahat istediğini yapmış elinden geleni yapmış bir adam. Allaha çok şükür bence çok güçlü. Kabullenmiş ya çok güçlü. 

Ben nasibimi kovalayabildiğim kadar kovaladım elimden geleni yaptım öyle pes etmedim bu arada kabullenmek pes etmekle aynı anlama geliyor benim için... Galiba ondan direniyorum.

Hayır pes etmicem diye. Ama bu yoruyor. Çünkü değişmiyor sonuç.değiştirebileceğim şeyler değil. Yorulma. Bırak başla işine. Güzel çalışırsın inşallah. Her şey gönlünce olsun rahat olsun kolaylıkla olsun.

Arada pürüzler sıkıntılar olacak ne yapacan pes mi edecen hemen. Ağlayacan mı. Yine mi diye. Sakin ol kontrol et idare et anlamaya çalış anlamadım de. Mesafeni koy arada seslerin yemeğe giselim de. Kendine güven sorunu sor.yardım iste etmezse üzülme .karşılık bekleme . Her şey karşılıklı olmak zorunda değil.


Not bahsetmemişim galiba Adıyamana gidiyorum. Kahta ilçesi göçeri köyüne. 109. DHY ile atandım deprem bölgesine.  2. Tercihime burayı yazmıştım. İlk tercihim Afyon olmadı ..

😢😭 Tusdan önce tus arefesinde bilmediğim şehre ilçesine bilmediğim kalacak yerle daha önce tecrübe etmediğim henüz yeni başlayacağım mesleğimi gece nöbetleriyle beraber yapmaya gidiyorum...onun hüznü bu anlayacağınız.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Belirsizlik problemi

 Ben belirsizliklere tahmmül edemediğimi farkettim. Sanki sürekli tetikte olmam gerekiyor. Olacaklara her daim hazır tepkiler hazır dneilece...